tirsdag den 16. august 2011

Pimpning

Da jeg var ude at se min lejlighed for første gang, stod der en jesusfigur i vindueskarmen. Ellers var der ikke andet i lejligheden. Det havde jeg det lidt ambivalent med. Jeg er ikke typen, som har en jesus stående. Omvendt kan man da heller ikke smide jesus ud. Svaret kom heldigvis lynhurtigt til mig: den skulle pimpes. Så ville den godt kunne integreres.

Men da jeg så kom med mine flyttekasser, var jesus fløjet og lejligheden stod tom tilbage. Men nu var jeg blevet så opsat på at pimpe, at jeg kastede mig over en porcelænsfigur, som jeg arvede allerede da jeg var lille. Jo ældre jeg er blevet, jo længere har den stået i skabet. Men det er overstået. Den måtte bøde for, at jesus var fløjet af sted: 


Og sådan gik det til, at den lille gås og frøken blev pimpet. Og min blog blev skudt i gang. Forhåbentlig kommer der endnu flere hæklerier til.

KåHå
TichTach

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina