torsdag den 18. august 2011

Så kom der en broderet pude ind i mit liv

Det havde jeg ikke set komme. At jeg ville begynde at brodere. 

Men det var kun indtil, at jeg mødte de skotske fyldsting. Et helt utrolig hyggeligt projekt med at skulle vælge farver. Da der ofte skal skiftes, når det ikke at blive kedeligt:



Mønstret er her

Jeg har ændret lidt i mønsteret, da det uldgarn jeg brugte var for tykt, til at de skotske tern kunne blive fyldte.



Garnet er fra et ældre mønster-kit, som jeg fik af min mor. 
Jeg synes det er ret sjov, hvor stor forskel der er, på min pude og det oprindelige design:


I øvrigt er jeg totalt pjattet med den grafiske virkning i broderimønstre. De minder mig så dejligt om pixels og perleplader:




kh
tina


Find the pattern for the embroidery pillow right here. It's in danish, but it has some great DIY-pictures. As you'll see I've made some changes to the stitch-pattern - only adding one single round of yarn. But make it as you please.


3 kommentarer:

  1. Hvor er den flot den pude. Den kan du godt være stolt af. fede farver.

    stine:)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha :-)

    SvarSlet
  3. Anonym5/26/2012

    Hold kæft mand for en pude, den er sgu brandflot! Nå det var så sådan nogle fyldsting, ej hvor er du go. Du skulle da lave en etsy shop, hvis du nænner at sælge noget af det :-) ha en skøn dag

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina