onsdag den 28. september 2011

Perler møder poesi

Egentlig ville jeg havde lavet poesi til at "tagge" mit badeværelse med. Men det blev til køkkenpoesi i stedet, som nu hænger som en opfordring over min køkkendør:



Og jahr, jeg ved godt, at jeg har perlet omvendt på en af dem ;-)

Eneste problem er, at min hjerne er gået i selvsving over alt det, som kan skrives på den måde: FED/GED, GOD/FOD, MØS/KØS, ENE/GNU, GUL/MUS, GUD/JUL, FOD/MOS, MØR/BØR, RET/LET, LEV/LET osv.

Knus og Kram og Kys Kun Kønne Knægte


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina