lørdag den 17. september 2011

Pom er Fjong

Efteråret giver mig lyst til tæpper. Og efterår giver mig lyst til garn. Hvis jeg nu får vildt meget lyst til at lave pom pom'er udaf garnet i efterårstimerne, så vil jeg klart overveje at lave et tæppe:

Pom pom rug by Lana Le
(Kilde)
Hvis jeg får et par pon-pon'er til overs:
(Kilde)
(Kilde: hoestwtf.com
(Kilde: hoestwtf.com)

Der findes faktisk et pom-pom-træ! Men hvis nu jeg ikke kan få det hos den lokale grønt-pusher - eller ikke kan få det til at gro i min vindueskarm - kan jeg jo lave et selv:

(Kilde og DIY hos mrsgreene her)
Det var vist nok pom-pom'er i denne omganng.

Pom Pom
tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina