mandag den 26. september 2011

Snøft

Jeg er blevet sløj. Har lavet for meget sidste uge. Jeg har hverken overskud til at hækle eller lave perler - snøft. Men så er det godt, at jeg har opladeren.

Min chiliplante har derimod sjældent haft det bedre:


Jeg har allerede høstet den en gang i år, redet den fra totale udtørringer og nedkæmpet utallige angreb af lus. Hvis jeg nu passer lige så godt på mig selv, som jeg passer på chiliplanten, er jeg forhåbentlig snart opladet igen. Udover mit sweater-projekt har jeg nemlig også perler overalt lige nu, som står og kalder på mig...


Ps. Jeg har forresten fået chilien af min superdygtige hæklementor Jeppe Worning, som selv har groet den, fra den var et lille frø


2 kommentarer:

  1. Kære Tina

    Tak for besøget og kommentaren på min blog! Det glæder mig, at der findes folk derude som dig, der sætter pris på en ren hækleblog. Jeg skal da også læse med hos dig. Adder dig straks til min reader-liste.

    Kh Rikke

    SvarSlet
  2. Kære Rikke

    Jamen selv tak! Jeg har faktisk været overrasket over, at jeg har fundet så mange blogge med blandet indhold - jeg troede egentlig, at der var mange, som kun havde ét emne. Men sådan er jeg blevet klogere :-) Og du er mere end velkommen til at læse med her :-)

    KH Tina

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina