tirsdag den 4. oktober 2011

Varm kaffe

Jeg savnede en kaffevarmer. Nu har jeg helt sikkert nok:

 



Kaffevarmerne har egentlig været meget tæt på færdige længe. Men de skulle lige have de sidste rækker kærlighed, dampes og have syet perler i. Det er de detaljer, som gør den store forskel (synes jeg). Samtidig er det virkelig også den del af processen, hvor jeg med det samme føler mig som verdens mest utålmodige 5-årige og får lyst til at råbe på min moooar, vil du ikke lige hjælpe?




Ps. En særlig tak til Find Holgers Hemmelige Ven: træk-op-sneglen




5 kommentarer:

  1. Christel10/05/2011

    Wauw, hvor er de bare flotte og smarte! Er de til salg?
    Jeg er i det hele taget meget imponeret over dine kreationer! Når jeg engang tager mig sammen til at strikke og hækle, vil jeg helt sikkert kigge herind for inspiration :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for roserne, Christel. De varmer :-)

    Fedt at du kan lide kaffevarmerne! Jeg har strikket dem i strømpeuld, så de kan bare ryge med i den almindelige vask. Det synes jeg selv er ret smart.

    Hvis du skriver til mig på tichtachen snabela gmail com, så kan vi tage den derfra - skriv gerne hvilken farve du er interesseret i.

    KH/tina

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte! Jeg drømmer selv om at lave én til min kærestes elskede stempelkande. Ved du mon hvor man kan finde en opskrift?
    Sikke en fin blog du har :-)

    SvarSlet
  4. Tark! Jeg ved faktisk ikke, hvor du kan finde en opskrift, desværre.

    Jeg har nogle flere på trapperne med gråsort, mørkere gråmeleret og blå. Nogle i striber også. Du er meget velkommen til at købe en af dem.

    Hvis du hellere selv vil i gang, så har jeg lavet dem ved at eksperimentere med forskelligt garn og så simpelthen bare forsøge derudaf. Jeg er en nød til "opskriftssprog", og aner ikke hvordan jeg vil skulle skrive det til dig :-)

    Og tak, jeg er super glad for, at du kan lide mit lille univers :-)

    SvarSlet
  5. Anonym8/12/2017

    Hej Tina. Hækler du stadig disse super flotte kaffevarmere? Mange hilsner Pernille

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina