torsdag den 1. december 2011

Når julepimp preller af

Det er ikke alt herhjemme, jeg kan få lov til at julepimpe. Fx hende, som jeg allerede skrev om i mit allerførste blogindlæg. Hun nægter at være en dum gås fra Danmark klædt ud som julenisse med rød tophue. Hun vil meget hellere være en lækker, mørkglødet danser fra Jamaica.


Eller også vil hun være en Islandsk pige. Hun gider I hvert fald ikke være en dum gås fra Danmark, som skal til møde i kommunen. Det gider hun ikke. Hun vil meget hellere være ligesom en af de fantastiske kvinder, som "I hegnet" snakker om:



Er du med på hendes vogn? Så hør mange flere forslag til, hvad du kan være i stedet for. Din dag bliver meget sjovere. Med garanti!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina