søndag den 8. januar 2012

Sidste kapitel

Heldigvis havde jeg besøg af min mormor i går, da jeg opdagede, at jeg har hæklet de sidste 20 lapper til min plaid på en anden måde end de 88 første. Med hendes livslange karriere med strik og hækling, er hun nok den eneste, som har autoritet nok til at sige, at "det er der ikke en kat, som vil opdage" - så jeg rent faktisk tror på hende.

Så hermed kan jeg annoncere, at min yarnfreak-plaid er gået ind i det sidste kapitel af dens barndom. Jeg nænner næsten ikke at vende de sidste sider i vores fælles roman ved at få hæklet kant, for det har simpelthen været så dejligt at nørkle med. Men jeg skal jo også vide, hvordan det hele ender, så jeg kan heller ikke lade være...


Her har jeg netop lavet den allersidste lap - i det rigtige mønster, vel at mærke :-)


5 kommentarer:

  1. Hvor er det flot! Og jeg tror din mormor har ret:)

    SvarSlet
  2. Ej hvor fedt når sådan et projekt er færdigt. Det ser rigtig fint ud :-)

    SvarSlet
  3. Skønt ser det ud, og sikken farvesammensætning! Godt med en mormor med hækleautoritet at søge råd hos!

    SvarSlet
  4. Tak skønne jer! Jeg har også fået hæklet kanten nu (og heldigvis var mormor på banen til at kunne godkende bredden). Jeg får lagt billeder op en af dagene (forhåbentlig - ved ikke om min kaffe-ramte computer kan magte opgaven...)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina