lørdag den 31. marts 2012

Broderi-travlhed


I morgen er det april. Siden det kollektive gruppepres ikke var nok til, at jeg fik broderet færdig i februar, har jeg tænkt mig, at i dag skal være broderingsdag.

Jeg blev ikke så inspireret af mønsteret for denne måneds udfordring - og aner stadig ikke, hvordan man laver den stingtype. Men nu har jeg altså tænkt mig at prøve alligevel og har lavet min egen skitse (det skal jo ikke være nemt :-)

Jeg ved, at 1&20 er i fuld gang med at brodere (og jeg er ret spændt på resultatet, for hun er simpelthen så dygtig!) Gitte er vist også i gang? Uh, hvor er det spændende!  Er der mon andre, som vil nå at være med i selvhjælpsgruppen? Eller andre, som allerede er i gang?

* * *

Prøv lige at se, hvor fantastisk opslagstavlen blev for sidste måned:


KH 
tina



3 kommentarer:

  1. Spændende - og go for it girl.

    Der kommer først noget fra mig igen efter påske :-D

    Hygge med nål og tråd

    SvarSlet
  2. Ja, jeg må jo altså nok desværre konstatere, at jeg ikke når at være med i denne måneds udfordring. Øv! Men så må jeg jo bare tage revanche i næste måned. Glæder mig meget til at se hvad I andre får lavet ;)

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig til at se jer begge to i klubhuset i næste måned :-)

    KH
    tina

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina