lørdag den 10. marts 2012

Et forunderligt univers



(Kilde: Lisa Evans blog - firefluff)

(Fotokilde)



























Jeg er helt forgabt i Lisa Evans, som er freelance illustrator under navnet Firefluff  - i Bath, England. Hun bevæger sig rundt i mange forskellige stilarter - nogle af dem siger mig mere end andre. Men dem jeg kan lide, kan jeg virkelig gode lide! Du kan finde hende på Etsy og hendes blog firefluff.blogspot.

* * *

Jeg har en del indlæg i kø i tankerne - om fantastiske gaver jeg har vundet, om en hæklet taske med broderi, om porcelæn og smykketræer. Men mine dage løber afsted, uden jeg har den mindste lyst til at fotografere. Det er en ret uvant situation for mig. Men da min blog er baseret på 110% ren lyst, så må det komme, når det kommer. 

Noget andet meget mærkeligt er, at jeg lige nu strikker. Snoninger og hulmønster! Hjamen! Det  er også en MEGET uvant situation, og jeg trevler helt klart mere op stadig, end jeg kommer fremad. Men jeg er faktisk ret grebet af det.

Kommer jeg nogensinde til at fotografere mine små, hjemmeflikkede projekter igen? Holder jeg helt op med at hækle og bliver en strikker i stedet? Svaret blafrer i vinden indtil næste uges indlæg. Stay tuned og hav et par skønne fridage så længe.

kh
tina


3 kommentarer:

  1. Sikke fine tegninger! Jeg glæder mig til dine indlæg, dine tanker og dine billeder når de kommer. Glæder mig til at se hvad der står i kø. I mellemtiden kan jeg puste lidt energi over Amagerbrogade til dig!

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine de illustrationer, dem må jeg vist kigge lidt nærmere på :)
    Og det bliver da lidt spændende med dit strikkeri. Går selv lidt og overvejer om det er noget, jeg skal bevæge mig ud i... Men nu skal jeg lige have hæklet et babytæppe og en babyjakke færdig først :)
    Hav en dejlig aften,
    Kh Natascha

    SvarSlet
  3. Du Laver bare altid nogle gode indlæg:D Dine postede tegninger er også bare geniale.

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina