torsdag den 8. marts 2012

Mig og Charley

(treglown designs
rock beauty fish
)
(treglown designs
charley harper - b-r-r-r-r-rthday)
treglown designs
charley harper - rainforest birds

Jeg er vild med Charley Harper. Og jeg er vild med broderi (eller, jeg er vild med tanken om, at jeg er vild med broderi, jeg øver mig stadig i selvhjælpsgruppen).

Nu har jeg så lige opdaget, at nogle af hans værker er lavet til broderi-mønstre, som kan købes via purl soho. Men enten er det mig, som er virkelig meget dårligere til kursregning, end jeg troede, eller også er prisen så himmelhøj, at jeg aldrig kommer til at sidde med Charley i min sofa. Ham om det. Han aner ikke hvad han går glip af ;-)

kh
tina



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina