søndag den 1. april 2012

KBH-Pimp - en fremtidshistorie

Tjek lige Elaine Bradford fra Houston. Hun forstår at pimpe!



(Kilde: Elaine Bradford)

Af alle de her dyr har hun lavet en permanent, offentlig udstilling på Vinson Neighborhood Library, Houston, Texas.

Jeg vil også bo i en by, som har sådan et bibliotek:

(Kilde: crochetconcupiscence)

Måske kan jeg få lov til at låne AROS-drengen, hækle ham noget tøj og så sætte ham ind på mit lokale bibliotek?

Og så vil Naturhistorisk Museum også få lyst til, at deres dyr får hæklet tøj på! Og så pludselig indser kommunen, at det er fjollet med alle de reklamer over det hele, og de beslutter, at KBH skal være reklamefri-zone. Og for hver reklame, der pilles ned, skal der plantes en have. Eller hækles et dyr. Eller bygges et stativ. Eller konstrueres en spejbro.

Og så aflyser man kulturnatten, og så er alle dage kulturdage, og turisterne bliver helt vilde, og Den Lille Havfrue vil også have hæklet sig en dragt, og så forstummer al den snak om økonomisk nedtur og vi lever allesammen lykkeligt og farverigt til vores dages ende.

For KBH-Pimp!
tina


4 kommentarer:

  1. Anonym4/01/2012

    Lyder som en skøn plan - jeg stemmer på dig! KH Charlotte

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig go' ide at gi Boy noget tøj på, en farverig sweater ville lige være ham, tror også hans bukser trænger til at blive vasket :-)

    SvarSlet
  3. God plan! Min datter er også skidebange for ham Aros-fætteren, det kan være, han ville blive lidt mere børnevenlig med en multistribet trøje?
    Du kunne også hækle en amme-bh til Vandmoderen?

    SvarSlet
  4. Linen, bare tanken om at vaske Boys bukser gør mig træt og uoplagt - men at hækle ham en smækbuks vil da lige være sagen :-)

    Pernille, åh, hvor jeg forstår hende! Han er jo også vores tid Gork! Og vandmoderen, hun skal da pimpes, helt klart. Alle hendes børn kunne også godt trænge til en lille butterfly :-)

    Dejlig dag til jer alle tre :-)

    Kh
    tina

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina