søndag den 15. april 2012

Vintageopskrifter på tasker

Jeg har tidligere skrevet om hæklede clutches. Dem jeg viste, koster cirka hundredetusinde. 

Derfor bliver jeg også nød til at komme med denne serviceoplysning/advarsel: 

Der er en helt fantastisk hjemmeside, som samler gratis, vintage hækleopskrifter. KUN hækleopskrifter! Det er så smukt!

Opskrifterne er samlet i kategorier. En af kategorierne er altså "purses", og indeholder alle slags smuksager, der rimer på punge, tasker og net:





(Alle fotos fra freevinatagecrochet.com)

Siden hedder: www.freevintagecrochet.com

Den føles lidt som pinterest, bare uden ordsprog og madopskrifter :-)

You like?

I like!

kh
tina




2 kommentarer:

  1. Aj hvor fantatisk - sikke en hjemmeside! Tusind tak for det tip ;)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina