søndag den 5. august 2012

Hallo igen


Så er jeg tilbage efter hele 3 uger uden så meget som et lille pip fra mig her på bloggen. Helt sært.

Til gengæld har jeg en hel del i støbeskeen til den næste tid. Blandt andet skal der holdes fødselsdag: bloggen fylder 1 år! Yep, det er vildt. Så mon ikke jeg skal fejre det på en eller anden måde. Jeg har også et par godbidder til jer fra Berlin og faktisk en hel del projekter, som I ikke har set endnu.

Mens jeg har været væk, er der kommet nye læsere til. Det er vildt, og det gør mig altid glad. Så stort velkommen til jer! Jeg håber I bliver glade for at følge med herinde. Indtil videre er jeg i hvert fald glad for at være tilbage, og jeg håber, at du og I har haft nogle skønne sommeruger. 

Og nu: tilbage til at holde søndagen hellig, så jeg vil liste ud og se, hvordan min have er groet siden sidst og hækle lidt på et eller andet lille projekt og i det hele tagen strække søndagen så lang som overhovedet muligt.

Ha det så længe.
kh
tina 

ps. puden er min tyskes venindes - jeg har pt ingen info på den, desværre.



9 kommentarer:

  1. Anonym8/05/2012

    Hej Tina! Velkommen tilbage, du har været savnet kan du tro! Håber det var en fantastisk Berlin tur, ej og 1 års fødselsdag, det er da skønt. Glæder mig mega meget til at se, hvad du har gået og kreeret. Ha en super smuk dag.

    SvarSlet
  2. Anonym8/05/2012

    P.s. Den pude er bare for fed!!!

    SvarSlet
  3. Anonym8/05/2012

    Velkommen hjem - dejligt du er tilbage ;O)

    SvarSlet
  4. Glæder mig så meget til at se, hvad du pusler med. Dejligt at du er tilbage :-)

    SvarSlet
  5. Hello... nice pude... og dejligt at have dig tilbage : )

    SvarSlet
  6. Ja velkommen tilbage, glæder mig til at se mere til dine projekter :-)

    SvarSlet
  7. As I am the owner of the pillow I can say, that I got it as a gift. I know, it was bought on http://de.dawanda.com/. A lovely online shop for craftwork.

    SvarSlet
  8. Anonym8/07/2012

    Skønt at du er tilbage ;0)

    SvarSlet
  9. JUBII! I er her stadig, det gør mig glad helt ned i maven, at I ved det!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina