lørdag den 13. april 2013

CC #12: Yellow


Gårdagens farve var gul. Gul er en af mine absolutte yndlingsfarver for tiden. Hvis den er limelight-farvet altså. Så nu har jeg faktisk købt garn til en plaid med kun to farver: gul og blå. Planen er fastmasker på nål 3. Crazy. Men jeg har brug for et evighedsprojekt, og det har jeg så virkelig givet mig selv.

Der er meget lidt tingel-tangel i mit nye kolonihavehus. Men der er et skur på grunden, som mildest talt har brug for en kærlig og konsekvent hånd, hvor der er dukket et par skatte frem fra bunkerne. Sidst fandt jeg dem her der, som de dydige skatte de er, holder sig indenfor farvetemaet:


I morgen åbnes vandet derude og så starter sæsonen. Jubii! Dog har jeg lige opdaget, at huset ikke er forsikret endnu. Hm. Så du må meget gerne krydse fingre for, at mine rør ikke er sprunget i løbet af isvinteren. En vandskade i et ikke-forsikret hus er ikke lige min drøm om første sæson.

Men hvis alt går vel, og huset ikke slår sig gult og blåt på frostskader, så bliver det en fab sæson, hvor jeg hele tiden skal stå med rüfen i vejret og fifle med nogle hestebønner og nogle stauder. Når jeg ikke gør det, skal jeg henslænge mig i en liggestol og hækle på en fastmaske-plaid på nål 3. Det bliver en god sommer.

Husk: Google Friend Connect er snart en saga blot - følger du mig der, så overvej at følg mig på bloglovin i stedet.

Dejlig lørdag til dig.

KH
tina


2 kommentarer:

  1. Det lyder til at blive den bedste sommer! Og x'er for at rørene har overlevet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Og tak, håber virkelig virkelig også !!

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina